Cash4ERP | ישי שנידובר, מנכ''ל AGR-e, בסיום הרבעון הראשון של 2011: ''אימצנו אסטרטגיית התרחבות באמצעות שותפים עסקיים ואנו נמצאים בעיצומם של תהליכי מכירה מתקדמים''
English |  Hebrew        |     |  
צור קשר חדשות שותפים עסקיים לקוחות מוצרים ופתרונות אודות AGR-e

ישי שנידובר, מנכ''ל AGR-e, בסיום הרבעון הראשון של 2011: ''אימצנו אסטרטגיית התרחבות באמצעות שותפים עסקיים ואנו נמצאים בעיצומם של תהליכי מכירה מתקדמים''
04/05/2011

חברת AGR-e, חברת בת של CB I.T, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים, אימצה ברבעון הראשון של 2011 אסטרטגיית התרחבות המתבססת על הסכמים אסטרטגיים עם שותפים עסקיים. אסטרטגיה זו מאפשרת לחשוף את מוצר הדגל של החברה - השולחן הפיננסי Cash4ERP - בפני עשרות ארגונים בהם מותקנות מערכות ERP מסוגים שונים, ביניהן סאפ ואורקל. בין השאר נמכר המוצר ברבעון הראשון לחברות דלק ואל-על, ובימים אלו נמצאת AGR-e בעיצומם של מספר תהליכי מכירה מתקדמים.

''האסטרטגיה שלנו היא להתמקד בפיתוח מוצרים ולהפקיד את יישום פתרונותינו בידיהם האמונות של השותפים העסקיים, תוך הגדלת נתח השוק שלנו באמצעותם בארץ ובחו''ל. היישומים בקרב הלקוחות הקיימים, כגון סונול ואמדוקס בוצעו על ידי חברת CB I.T'', אומר ישי שנידובר, מנכ''ל AGR-e. ''נושא ניהול הכסף הינו אחד הנושאים החשובים ביותר כיום להצלחתן של חברות והעלאת הערך שלהן. במשבר הכלכלי האחרון נקלעו חברות רבות לבעיות של תזרים מזומנים. דבר זה הוכיח מעל לכל ספק את הצורך האמיתי בשימוש בכלי לניהול נכון של תזרים מזומנים, וכאן אנו נכנסים לתמונה עם Cash4ERP שהוא כלי מתקדם ביותר בתחום זה המאפשר למנהלי הכספים להתמודד בצורה אופטימלית עם אתגרי תזרים המזומנים''.


''אסטרטגיה זו תאפשר ל-AGR-e להתמקד בהמשך פיתוח המוצר ובהוספת פונקציונאליות הנדרשת על ידי השוק והלקוחות. בימים אלו עומדת להשתחרר מהדורה חדשה 1.6 של המוצר ובה תוספות פונקציונאלית כגון התאמה גזברית, שיפור ביצועים לתמיכה בהיקפים הנדרשים על ידי חברות גלובליות וקפיצת מדרגה בממשק המשתמש. כמו כן ישוחרר בקרוב מרכיב חדש לנושא התאמת הבנקים'', הוסיף שנידובר.

ההסכם הראשון שנחתם ברבעון זה למכירה ויישום Cash4ERP היה עם Business & Decision. חברת Business & Decision הינה חברה גלובלית המתמחה בייעוץ ואינטגרציה בתחומי הבינה העסקית (BI), יעוץ ניהולי ו-eBusiness, ומפעילה מרכזי ידע המספקים, בין השאר, פתרונות מתקדמים לניהול פיננסי של ארגונים.


ההסכם השני שחתמה AGR-e היה עם One1UP, שהיא בעלת מומחיות וניסיון רבים בפתרונות של אורקל, דבר שיאפשר הרחבת הנוכחות של AGR-e בארגונים שבהם קיימות מערכות ERP של אורקל. הסכם שלישי נחתם עם מלם ומהווה מבחינתה של AGR-e הרחבת היריעה של מגוון הלקוחות הפוטנציאלי המשתמשים במערכות ERP שונות.

במסגרת חשיפתו של Cash4ERP לקהילה העסקית בישראל, קיימה AGR-e מפגש מיוחד ליועצים פיננסיים לארגונים. במפגש נסקרו המגמות בשוק, סיפור לקוח של חברת אמדוקס והצורך במוצר ויכולותיו. Cash4ERP מאפשר למנהלי כספים וגזברים לשמור על שליטה מלאה בפעילויות כספיות ולצפות באופן מדויק תזרימי מזומנים שונים תוך הסתמכות על תרחישים שונים. Cash4ERP מאפשר הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, תכנון כספים לטווח קצר, בינוני וארוך, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים, והגדרה והפעלה של אובייקטים גזבריים. המוצר מאפשר אחידות ושלמות של הנתונים המושגת ע''י כריית המידע ממקורות המידע הפוטנציאליים, מערכות ERP, מערכות חיצוניות מרכזיות, נתונים מוניטריים ועוד.

Cash4ERP מאפשר ניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים תוך ראיה אגרגטיבית ופרטנית של מחזור הכספים השלם. באמצעות Cash4ERP ניתן להתחבר למערכות ERP שונות, בצורה שקופה, ולשמור על קשר דו כיווני של עדכון ומשיכת נתונים בו זמנית ובזמן אמת. חיבור זה מאפשר איחוד המקורות הכספיים לצורך הבטחת נזילות ובקרה על יתרות וחיובים בנקאיים. תהליכי העבודה המובנים ב-Cash4ERP משקפים את הפרקטיקות המובילות לניהול גזברות ותזרים מזומנים בארגונים.



לינק לכתבה



חזרה לחדשות ואירועים    |    חזרה לעמוד הראשי

מפת האתר  |   צור קשר  |   כל הזכויות שמורות ל-AGR-e